Kokybiškų prekių grąžinimas
1. www.ledmax.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę,
nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji
nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra
prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo
būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis
atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat
grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi
padengti Pirkėjas.
2. Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis el. paštu info@ledmax.lt
arba užpildžius elektroninę formą asmeninėje paskyroje
(paskyra – užsakymų istorija – užsakymo informacija – grąžinti).
3. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos
kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus
už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
pristatymo išlaidos negrąžinamos.
4. Prekė turi būti grąžinama originalioje
pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su
preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo
numerį.
5. Už grąžinamų prekių komplektaciją atsako
Pirkėjas. Jei prekė yra nesukomplektuota (trūksta komplektuojamųjų dalių)
pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
6. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje
parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma, kai prekės buvo užsakomos
specaliu užsakymu, derinant kiekius ir kainą su pirkėju asmeniškai.
7. Teisė, nenurodant priežasties per 14
(keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims
(verslininkams) nėra taikoma.
Garantija
8. Prekių nuotraukos skirtos tik
iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų.
Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė
laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį,
modelį ar aprašymą. Pardavėjas neatsako už prekių turinį, pavyzdžiui gaminio
kokybės, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai prekės gamintojui.
9. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės
reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@ledmax.lt,
aprašant kokybės trūkumus.
10. Galimai nekokybiškos
Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus,
tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos
Prekės gali būti vykdomas.
11. Prekės gali būti siunčiamos į aptarnavimo
centrus kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju garantinis aptarnavimas gali
užtrukti nuo 14 iki 60 kalendorinių dienų. Visada stengiamės garantinį procesą
atlikti kuo greičiau.
12. Prekės gamintojo garantiniai
įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo
sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės
eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
13. Iš Pardavėjo neatsiimtos,
garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 mėnesius. Šis terminas
pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais
(telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę
grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui
neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti
utilizuojama.
14. Pardavėjo teikiama kokybės
garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus
netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių
kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo –
pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės
aktais.
15. Jei turite klausimų mielai
atsakysime Jums elektroniniu paštu info@ledmax.lt
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
16. Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją
dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali info@ledmax.lt el. paštu, nurodydamas
sąskaitos faktūros numerį, prekės kodą, pavadinimą ir aprašydamas trūkumus.
17. Paprastai pretenzija išnagrinėjama
ir atsakymas pateikiamas per 14 dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas
Pirkėjui grąžina pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Grąžinant dalį
prekių, prekių grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
18. Į pristatymo vietą gautos siuntos
kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi
pažeidimų:
18.1. apie
tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
18.2. siuntos
pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su
kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
18.3. patikrinkite
pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite
nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
18.4. jei pakuotė
nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą
ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.