Meniu
Jūsų krepšelis

Grąžinimas ir garantija

Kokybiškų prekių grąžinimas

 

1. www.ledmax.lt pirkėjas (Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. 

2. Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis el. paštu info@ledmax.lt arba užpildžius elektroninę formą asmeninėje paskyroje (paskyra – užsakymų istorija – užsakymo informacija – grąžinti).

3. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

4. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį. 

5. Už grąžinamų prekių komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė yra nesukomplektuota (trūksta komplektuojamųjų dalių) pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

6. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma, kai prekės buvo užsakomos specaliu užsakymu, derinant kiekius ir kainą su pirkėju asmeniškai.

7. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.

 

Garantija

 

8. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. Pardavėjas neatsako už prekių turinį, pavyzdžiui gaminio kokybės, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai prekės gamintojui.

9. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@ledmax.lt, aprašant kokybės trūkumus.

10. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

11. Prekės gali būti siunčiamos į aptarnavimo centrus kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju garantinis aptarnavimas gali užtrukti nuo 14 iki 60 kalendorinių dienų. Visada stengiamės garantinį procesą atlikti kuo greičiau.

12. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.

13. Iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama.

14. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

15. Jei turite klausimų mielai atsakysime Jums elektroniniu paštu info@ledmax.lt

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

 

16. Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali info@ledmax.lt el. paštu, nurodydamas sąskaitos faktūros numerį, prekės kodą, pavadinimą ir aprašydamas trūkumus.

17. Paprastai pretenzija išnagrinėjama ir atsakymas pateikiamas per 14 dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Grąžinant dalį prekių, prekių grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

 

Pažeista siunta

 

18. Į pristatymo vietą gautos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

18.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

18.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

18.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

18.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus. Paspaudę varnelę arba naršydami toliau patvirtinate savo sutikimą su slapukų įrašymu. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti, pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus.